Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

ΝΑΙ ΚΑΛΑ.


Η ευτυχία μου είμαι εγω, όχι εσύ...
όχι μόνο γιάτι εσύ μπορεί να είσαι περαστικός,
αλλά κι επειδή εσύ θέλεις να είμαι αυτο που δεν είμαι.
Δεν μπορώ να είμαι ευτυχισμένη όταν αλλάζω
μόνο και μόνο για να ικανοποιήσω τον εγωισμό σου!
Ούτε μπορώ να νιώσω ήρεμη όταν με κριτικάρεις που δεν σκέφτομαι σαν
εσένα...Ή που δε βλέπω όπως εσύ..Με φωνάζεις επαναστάτρια...
Κι ομώς κάθε φορά που απέρριψα τα πιστέυω σου, εσύ επαναστάτησες
ενάντια στα δικά μου...Δεν μπορώ να διαμορφώσω το μυαλο σου...
Ξέρω πως είναι δύσκολο να είσαι απλά εσύ..Και δεν μπορώ να σου επιτρέψω να μου υπαγορεύσεις τι θα είμαι
γιατί βάζω όλη μου την προσοχή να είμαι εγώ...Είπες πως είμαι διάφανη. Κι εύκολά με ξεχνούν...
Γιατί τότε προσπάθησες να χρησιμοποιήσεις τη ζωή μου..για ν' αποδείξεις στον εαυτό σου ποιός είσαί????"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου