Παρασκευή 2 Απριλίου 2010

Νιώθω...


Δε ξέρω τι νιώθω.Δηλαδή αμα ήξερα καλά θα ήταν...Είσαι τόσο περίεργος..Τόσο απόμακρος..Και τόσο διαφορετικός..Έχεις χτίσει ένα δικό σου κόσμο,και δεν αφήνεις κανέναν να μπεί μέσα..Δηλαδή δε θες να αφήσεις.Δηλαδή ήθελες μόνο μία,και για αυτην μετάνιωσες..Αν και την θες ακόμα..Δηλαδή....ΣΚΑΩ... Και απο τη ζήλεια μου,και απο τα συναισθήματα μου.Σε νοιάζομε...Σε ξέρω ένα χρόνο και...δεν σε έχω πλησιάσει καν....Είμαι εδώ να γκρεμίζω τα τείχη που χτίζεις...Αν τα καταφέρω και ποτέ..Είμαι και 1,63 δε φτάνω...Ναι...θέλω και χιούμορ στη κατάσταση που είμαι..Εσυ με μιά μπίρα αγκαλιά...Και τη σκέψη σου να μη ξεκολλάει και ποτέ απο εκείνη...Προσπαθείς πάνω σε βρώμικα και εφήμερα κρεβάτια..Μα δεν νομίζω οτι είναι λύση...Δεν έχω μπεί καν στη ζωή σου..Ουτε καν έχω αγγίξει ποτε τη ψυχή σου..Έχω μπεί στη λίστα του msn σου!ΧΑ!ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ!Μαζί με άλλα 1200 σούργελα....Πως να σε βοηθήσω.Καταρχήν..Τι νιώθω?ΔΕ ΞΕΡΩ.....Ε!ΜΑΘΕΕΕΕΕ!!!!!!Πόσο δύσκολο είναι να ξεμπλέξεις όλο αυτο το χάος που είναι μέσα σου.Τελικά μπαίνεις να ξεμπλεχτείς και βγαίνεις πιο μπερδεμένος...Με την πλάτη στο πάτωμα και τα πόδια ψηλά,-σα κατσαρίδα που έχει ψεκαστεί με ΤΕΖΑ-,περιτρυγιρισμένος απο ένα κάρο συναισθήματα....Που σε πνίγουν...Σε πνίγουν..σε πνίγουν...σε πνίγουν.......Εντάξει σε έσκασαν...Και τώρα τι κάνουμε?Ξανακλεινόμαστε μέσα μας.?Τραυματική εμπειρία..Ποιος μπορεί να σε βοηθήσει?Κανείς..Ουτε καν αυτος..Δηλαδή αν ανοιχτεί και λίγο,δε θα ήταν και άσχημα..Και αν ήταν?Και αν έπεφτες με τα μούτρα να τον βοηθήσεις,και τελικά δε μπορούσες και σου γυρνούσε όλο πίσω?Εμ..δε θα μάθεις ποτε...Αν δεν σα αφήσει...Ε μια ήθελε και το μετάνιωσε λέμε....Νιώσε το...

4 σχόλια:

  1. πέρα από όλα τα υπόλοιπα, εκείνο που έχει την αξία του Τατιάνα είναι ότι γράφεις... αφήνεις τους ποταμούς της ψυχής σου να εκρέουν και να χύνονται και δεν ενδιαφέρεσαι να τους... διευθετήσεις... νομίζω καλά κάνεις... έχεις διάπυρο υλικό... γράφε το λοιπόν... διαβάζοντας όσα γράφεις έχεις αργότερα την ευκαιρία να σκεφτείς πολλά... την καλησπέρα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχεις απολυτο δίκαιο..Αισθάνομαι πολύ καλύτερα όταν γράφω.Ευχαριστώ που διάβασες το "χαος μου"..
    Καλη σου νύχτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αυτός είναι.. αδιάφορος, κλειστός, απόμακρός... γτ να αλλάξει; κ γτ να μη ψάξεις εσύ τον τρόπο να τον ανακαλύψεις; κ αν η ζωή που κάνει του αρέσει; κ αν ο κίνδυνος τον μαγεύει; κ αν.... μη το ψάχνεις... μόνο δώσε μια απάντηση σίγουρη στον εαυτό σου... τι νιώθεις; αυτό αξίζει κ μόνο...

    καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα τον τρόπο ψάχνω..Δεν θέλω να αλλάξει..Εμένα μου αρέσει το μυστήριο που υπάρχει και να μπορώ να ανοίξω την ψυχή του με τον καιρό.Αυτοός θέλει όμως?Τώρα το τι νιώθω..Θα μου πάρει καιρό να μάθω...

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή